אריה זיסמן: "בנט ינסה להעביר את החוקים הפחות שנויים במחלוקת"

אסתי פלד No Comments on אריה זיסמן: "בנט ינסה להעביר את החוקים הפחות שנויים במחלוקת"

עורך החדשות ביתד נאמן, אריה זיסמן ב'מהדורה המרכזית': "בנט מתכוון לנסות להעביר את החוקים שלו הפחות שנויים במחלוקת במושב הקרוב. תקציב חד שנתי למשל. על הדברים הגדולים הוא יצטרך לדלג. גם סילמן צריכה להלך בין הטיפות ועוד לא הכריעה לגמרי כיצד היא תצביע"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורך החדשות ביתד נאמן, אריה זיסמן שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על מושב הקיץ של הכנסת שיפתח השבוע: "משהו לא ברור עובר על הבכירים במפלגת העבודה. התבטאות אומללה של נחמן שי על כך שעברנו את החודש בשלום יחסית אחרי כל כך הרבה נרצחים. אי אפשר להפריד בין המצב הפוליטי לביטחוני. זה ילווה אותנו במושב הקיץ. נראה אם הנושא הביטחוני יגרור את רע"מ החוצה".

ביחס לסערה סביב הוצאות משפחת בנט בביתם הפרטי במימון המדינה, אמר זיסמן: "אני חושב שבנט יחסית צלח את משבר המעון, אך עם המון שגיאות. במקום להודות בטעות מיד הוא משך את זה ועוד ועוד, גם התירוץ שלו 'אבל נתניהו'. בציבור זה לא הצטייר טוב.

"זה עוד ילווה אותו הרבה זמן מבחינת זה שיזכירו לו את זה. הוא מבחינתו הוא המשיך הלאה ומתכוון לנסות להעביר את החוקים שלו הפחות שנויים במחלוקת במושב הקרוב. תקציב חד שנתי למשל. על הדברים הגדולים הוא יצטרך לדלג. גם סילמן צריכה להלך בין הטיפות ועוד לא הכריעה לגמרי כיצד היא תצביע ולא בטוח שהיא תלך עם האופוזיציה בכל הדברים כדי שלא תוכרז כפורשת".

זיסמן המשיך וניתח את המצב הפוליטי: "הסיפור המרכזי הוא מי יפיל את הממשלה ומי יהיה ראש הממשלה הזמני. ראש ממשלה זמני קובע את סדר היום. אם רע"מ תפיל את הממשלה בנט ימשיך לכהן. אם זה יקרה מצד ימינה, ואני מהמר שזה יבוא משם בידי אורבך – אז לפיד יהיה ראש הממשלה בבחירות".

לדבריו "אנחנו לא מצפים לפורשים ממפלגות אחרות, אבל בעיות כן יתכן שיהיו ממקומות אחרים. אם גנץ יתמיד במאבק לפינוי חומש הוא יצור משבר מול ימינה וצריך לשים לב גם לזה וכמובן למצב הביטחוני שעלול לגרור את רע"מ החוצה".

עוד אמר זיסמן: "חוק הגיור כבר לא יעבור, כי רע"מ כבר העבירה מסרים ברורים שהיא לא מתכוונת לגעת שוב נושאים דתיים. הם הבינו את זה היטב ולא יהיו לשון המאזניים בנושא הזה, בדיוק כמו שנהג עד היום אחמד טיבי".



0 תגובות